
השגריר דנון: "האו"ם מפעיל מנגנון סחיטה ואיומים כלפי ארגונים הומניטריים"
פז אבוחצירה28.5.25
0
0
0
שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, חשף כי הארגון הפעיל לחץ על ארגונים שבחרו לקחת חלק במנגנון חלוקת הסיוע ההומניטרי החדש.
"האו"ם משתמש באיומים, הפחדות וסחיטה נגד ארגונים שהתעלמו מהחרם של האו"ם. מדובר בהתנהלות מאפיונרית. סחיטה עם לוגו של האו"ם. זו פגיעה חמורה בעקרונות הארגון", אמר דנון במועצת הביטחון של האו"ם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
