דובר צה"ל 

שעתיים אחרי הכאוס | בצה"ל מבהירים: "לא בוצע ירי לעבר מרכז החלוקה, אלא מחוצה לו"
פז אבוחצירה27.5.25
0
1
0
רק אחר שעתיים מהכאוס במתחם החלוקה ההומניטרי ברפיח, בצה"ל נזכרו להבהיר כי הירי שבוצע על ידי כוחותינו היה לעבר האזור הסמוך למתחם החלוקה כדי לבצע הרחקה, כפי שדיווחנו.
בנוסף, הוסיפו כי לא נשקפת סכנה לכוחותינו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
