
לראשונה: כוחותינו החלו להפעיל כלי שיט בלתי מאוישים
פז אבוחצירה27.5.25
0
0
0
בשבועות האחרונים חיל הים החל להפעיל לראשונה כלי שיט בלתי מאוישים במרחב המים הכלכליים של ישראל.
כלי השיט יכולים לבנות תמונת מצב ימית רחבה, שמנטרת ומאפיינת תנועת כלי שיט הנעים במים הכלכליים של ישראל.
המידע אשר מופק מכלי השיט נאסף, מתועד ומשמש את צה״ל לניתוח איומים והפעלת הכוח במרחב הימי ובמשימת ההגנה על הנכסים האסטרטגיים של מדינת ישראל.
גורם בצה"ל ציין: "מדובר בכלי שיט אשר מהווים חיזוק משמעותי ליכולת ההגנה במרחב המים הכלכליים של מדינת ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
