
דיווח: ישראל וסוריה ניהלו בשבועות האחרונים שיחות ישירות
פז אבוחצירה27.5.25
0
0
0
סוכנות הידיעות הבינלאומית "רויטרס" דיווחה מפי חמישה גורמים ביטחוניים, כי ישראל ונציגיו של נשיא סוריה אחמד א-שרע (אל ג'ולאני) ניהלו שיחות ישירות, כדי להרגיע את המתיחות באזור ולמנוע סכסוך באזור הגבול סוריה-ישראל.
שלושה מהמקורות ציינו שהתקיימו מספר סבבים של שיחות פנים מול פנים, כולל בשטח ישראל.
מאחורי השיחות עומדים האמריקנים, שנותנים הזדמנות לסוריה להוכיח אחרת כפי שהתבטא בנושא נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.
מהצד הסורי, אחד המשתתפים בשיחות היה מושל קוניטרה, אחמד אל-דלתי. מהצד הישראלי, השתתפו שני גורמים ביטחוניים שבשל הרגישות לא נחשפה זהותם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
