דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

השר וסרלאוף: "אם יפסלו את זיני הימין צריך לצאת לרחובות"
יצחק ביאליק27.5.25
2
3
0
השר יצחק וסרלאוף, התראיין הבוקר ברדיו קול ברמה, ליקי אדמקר וישראל כהן, במהלך הראיון התייחס השר לנסיונות הסיכול של מינוי האלוף זיני לראשות השב"כ.
השר וסרלאוף: "תהיה עתירה לבגצ ומי שישב בהרכב יהיה עמית, דפנה ברק ארז ועוד שופט שמרני לקישוט, פעם היו מקיימים דיוני עומק. אם בגצ לא יאשר את מינוי זיני לראש השבכ העם צריך לצאת לרחובות".
https://www.0404.co.il/?p=1076177
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
