
חילוץ מורכב מבור סמוך לבסיס משמר הנגב
פז אבוחצירה23.5.25
0
1
0
לוחמי אש מהיחידה לחילוצים מיוחדים הוזעקו לחלץ שני גברים שנפלו לבור בעומק שבעה מטרים סמוך לבסיס משמר הנגב.
בהגעתם למקום זיהו הלוחמים כי בבור ישנו ריכוז גבוה של גזים רעילים והם נערכים לחילוץ הפצועים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
