טוויטר

טראמפ מאיים להטיל מכסים על ענקית הטכנולוגיה
פז אבוחצירה23.5.25
0
1
0
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מאיים להטיל מכסים כבדים בסך של 25% על ענקית הטכנולוגיה "אפל".
"הודעתי מזמן לטים קוק מאפל שאני מצפה שהאייפונים שיימכרו בארצות הברית ייוצרו ויבנו בארצות הברית, ולא בהודו, או בכל מקום אחר. אם זה לא המצב, אפל תצטרך לשלם מכס של לפחות 25% לארצות הברית", הודיע טראמפ ברשת החברתית שלו "Truth".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
