
0:00 / 0:00
גולני ברפיח | הושמדה המנהרה אליה ברחו המחבלים שרצחו את נועם ויהלי
יצחק ביאליק19.5.25
3
0
0
כוחותינו, מצוות הקרב של חטיבת גולני, פעלו בשבועות האחרונים בפיקוד אוגדה 36 במסדרון 'מורג' שבין ח'אן יונס לרפיח. עד כה, הכוחות נטרלו מאות תשתיות טרור, חיסלו עשרות מחבלים ואיתרו עשרות פירים.

לוחמי יחידת יהל״ם בפיקוד החטיבה, השמידו את המנהרה אליה ברחו המחבלים שהפעילו את המטען שהרג את סרן נועם רביד ז״ל וסמ״ר יהלי שרור ז״ל, וגרמו לפציעתם של שני לוחמים נוספים.
לאחר הפעלת המטען, המחבלים ברחו דרך הפיר הממולכד לעבר מנהרה תת-קרקעית באורך של מאות מטרים. בפעילות מדויקת, הכוחות איתרו את התוואי והשמידו אותו. במהלך השמדת התוואי, חוסלה חוליית מחבלים נוספת שפעלה במרחב והסתתרה בתוך המנהרה.
צה"ל: "נמשיך לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל".

3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
