Yonatan Sindel/Flash90

ספינת חיל הים המקסיקני התנגשה בגשר ברוקלין: שני הרוגים ו-19 פצועים
יצחק ביאליק18.5.25
0
0
0
ספינת האימונים "קוואוטמוק" של חיל הים המקסיקני התנגשה, אמש, בגשר ברוקלין בניו יורק, במהלך ביקור חגיגי בעיר. התאונה, שאירעה בסביבות 20:30, גרמה לשני הרוגים ול-19 פצועים, בהם שניים במצב קריטי וארבעה במצב קשה, מתוך 277 אנשי הצוות שעל הספינה. התרנים הגבוהים של הספינה פגעו בגשר, קרסו ופגעו במלחים שעמדו עליהם.
לפי ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, הספינה איבדה כוח מכני, והזרם בנהר המזרחי משך אותה לעבר עמודי הגשר. לא דווח על נזק מבני לגשר, והוא נפתח מחדש לתנועה לאחר בדיקה. הספינה, שנבנתה ב-1982, הייתה בדרכה לאיסלנד כחלק ממסע אימונים בן 254 ימים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
