
0:00 / 0:00
חיסלו מחבלים רבים והשמידו יותר מ-600 תשתיות טרור | פעילות חטיבת ירושלים
יצחק ביאליק15.5.25
2
0
0
כוחותינו מצוות הקרב החטיבתי של חטיבת ׳ירושלים׳, השלימו את פעילותם לאחר שלחמו במרחב שג׳אעיה ודרג׳ תופאח שבצפון רצועת עזה.
במשך פעילותם בחודשיים האחרונים, הכוחות חיסלו מחבלים רבים, והשמידו יותר מ-600 תשתיות טרור של ארגון הטרור הרצחני חמאס.

כמו כן, כוחות החטיבה בשיתוף לוחמי יהל״ם, איתרו והשמידו מאות מטרים של תוואים תת-קרקעיים משמעותיים במרחב, בתוכם אותרו אמצעי לחימה וציוד צבאי. את כוחות החטיבה החליפו כוחות מילואים, להמשך הפעילות ברצועת עזה.

מצה״ל נמסר: "נמשיך לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
