יונתן סינדל, פלאש 90

שר הביטחון: "החות'ים ממשיכים לשגר את הטילים האיראניים - נגיב בעוצמה"
פז אבוחצירה9.5.25
9
0
0
שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס לירי הטיל הבליסטי ששיגרו החות'ים לפני זמן קצר לעבר ישראל ויורט מחוץ לשטח המדינה.
השר כ"ץ כתב: "החות'ים ממשיכים לשגר לעבר ישראל את הטילים האיראנים. כפי שהבטחנו - נגיב בעוצמה בתימן ובכל מקום שיידרש".
9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
