
0:00 / 0:00
המחבלים נכנעו ונעצרו - והצביעו על מנהרה תת קרקעית ברפיח | תיעוד
פז אבוחצירה9.5.25
4
0
0
שני מחבלי חמאס נכנעו לכוחותינו במהלך פעילות חטיבה 188 ברפיח ונעצרו.
במהלך חקירתם, סיפקו המחבלים מידע מודיעיני שהצביע על מיקומה של תשתית תת קרקעית, אשר שימשה כמקום התארגנות למחבלים מרכזיים בשכונת "שאבורה" שבדרום הרצועה.
בהכוונה מודיענית לוחמי יחידת יהל״ם וכוחות נוספים, בפיקוד צוות הקרב של חטיבה 188, החלו בפעילות במהלכה איתרו את התשתית התת-קרקעית אשר אורכה כקילומטר וממוקמת בעומק של כ-25 מטרים.
בתשתית אותרו חדרי שהייה, שירותים, מטבחון, דלתות הדף ומספר פירי יציאה.
בתום חקירת המרחב, הכוחות השמידו את התשתית.
במהלך הפעילות פשטו הכוחות על מספר תשתיות טרור נוספות במרחב, בהן איתרו אמצעי לחימה וציוד צבאי. כלל אמצעי הלחימה הושמדו.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
