גיא קולר, רשות ניקוז ונחלים כינרת

מטיילים בצפון? אל תיכנסו לנחלים הבאים
יצחק ביאליק8.5.25
2
0
0
משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, מזהירים מפני כניסה לשישה נחלים בצפון, עקב זיהום חיידקי. בדיקות מאתמול, הראו תוצאות חריגות. הכניסה לנחלים עלולה להיות מסוכנת עד שיתקבלו תוצאות תקינות.
הנחלים שברשימה: החצבאני, מהתחנה ההידראלקטית עד לשפך הירדן. בנהר הירדן, מגשר יוסף עד גשר להבות הבשן. בריכת המשושים, נחל ג'ילבון, נחל אל על והזאכי. המשרד להגנת הסביבה לא זיהה מקור זיהום ברור.
דיגום נעשה אחת לשבועיים על ידי פקחי רשות הטבע והגנים. המשרדים ממשיכים במעקב ויעדכנו את הציבור. תוצאות דיגום זמינות באתר משרד הבריאות. (תמונה: ארכיון)
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
