דוברות

טיפול בגניבות מבסיסי צה''ל | שבע שנות מאסר לנכנסים ללא אישור
יצחק ביאליק7.5.25
5
0
0
הוועדה לביטחון לאומי, אישרה את החוק של ח"כ יצחק קרויזר, להחמרת ענישה על חדירה בלתי מורשית לבסיסי צה"ל ומתקנים צבאיים. העונש המרבי יעלה, משלוש לשבע שנות מאסר. מטרת החוק היא למנוע גניבת נשק וציוד צבאי והעברתו לגורמים עוינים.
קרויזר: "חדירה לבסיס צה"ל תיתקל בענישה חמורה". החוק הוא חלק מתוכנית נגד פשיעה, כולל מאבק בסחיטה ונשק לא חוקי. הוא יחזק את ביטחון המדינה.
הצעת החוק תעבור לקריאות שנייה ושלישית בכנסת. קרויזר: "אמשיך לפעול למיגור תופעות פליליות הפוגעות בביטחון". התוכנית כוללת סמכויות נוספות לחיילי צה"ל.
החוק נולד על רקע תקריות חוזרות של חדירות לבסיסים. גניבות נשק הובילו להגברת הפשיעה במגזר הערבי. החמרת הענישה תרתיע גורמים פליליים.
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
