דוברות המשטרה

47 דוחות, ניתנו בכביש 2, בגין עבירות תנועה מסוכנות
יצחק ביאליק4.5.25
0
0
0
משטרת התנועה הארצית , ערכה פעילות אכיפה בכביש 2, נגד בריונות והיסח הדעת. השוטרים השתמשו באמצעים מתקדמים לאיתור עבירות מסכנות חיים.
בפעילות נרשמו 47 דוחות: 8 לשימוש בטלפון נייד, 3 לאי תנועה, 2 לחגורת בטיחות, 2 לקיפוח, 12 לנסיעה בנת"צ, 10 לאי ציות לרמזור, 1 לחיצי נתיבים, 1 לנסיעה בשול, ו-4 למהירות.

משטרת ישראל: "הפעילות נועדה להגביר את הבטיחות בדרכים ולמנוע תאונות הנגרמות משימוש בטלפון ונהיגה מסוכנת".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
