אייל מרגולין, פלאש 90

לאחר שנפצעו בעימותים: שני דרוזים מסוריה פונו לקבלת טיפול רפואי בישראל
תום אברמסון1.5.25
1
0
0
דובר צה"ל עדכן הערב כי שני אזרחים דרוזים מסוריה פונו לקבלת טיפול רפואי בשטח ישראל, בשל העימותים במדינה בין הקבוצות הדרוזיות לחמושים.
"הפצועים פונו למרכז הרפואי זיו בצפת, לאחר שנפצעו בסוריה", מסר, "כוחות צה"ל פרוסים וערוכים למנוע כניסת כוחות עוינים לכפרים הדרוזים. צה"ל מוסיף לעקוב אחר ההתפתחויות במוכנות להגנה ולתרחישים שונים".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
