
״ירחיבו את את היכולת להתמודד עם האיומים״ | שלושה מטוסי ׳אדיר׳ חדשים נחתו בנבטים
תום אברמסון25.4.25
6
0
0
שלושה מטוסי F-35i "אדיר" חדשים מתוצרת לוקהיד מרטין נחתו אמש בבסיס חיל האוויר בנבטים.
שלושת המטוסים יצטרפו לשורות חיל האוויר ולטייסת "נשר הזהב״ (140). מצה״ל נמסר: ״מאז תחילת הלחימה פועל מערך ״אדיר” בעומס מבצעי חסר תקדים, ומשתתפים במשימות הגנה ותקיפה בזירות השונות.
הצטרפות המטוסים החדשים מחזקת את רציפות הפעולה, ומרחיבה את יכולת החיל להתמודד עם שלל האיומים, בדיוק, במהירות ובעומק״.
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
