עמוס בן גרשום, לע"מ

נתניהו נפגש עם משלחת חברי קונגרס אמריקנים
פז אבוחצירה24.4.25
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משלחת דו מפלגתית של חברי קונגרס אמריקני, בראשות מנהיג המיעוט הדמוקרטי, האקים ג'פריס.
המשלחת, שהשתתפה באירועי יום השואה, הביעה תמיכה חד משמעית בפעילות ישראל נגד ארגוני הטרור וציר הרשע האיראני.
ראש הממשלה הדגיש את המאמצים הבלתי פוסקים של ישראל לקדם מתווה לשחרור חטופים; את חשיבות הדיאלוג עם הממשל האמריקני כדי להבטיח שתוכנית הגרעין של איראן תפורק לחלוטין; ואת המערכה הנחושה של צה״ל להשמיד את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס ברצועת עזה.
בפגישה השתתפו חברי הקונגרס: אן וגנר; גרגורי מיקס; אמאטה קולמן רדבגן; מדליין דין; מרילין סטריקלנד; גרג לנדסמן; לורה פרידמן; וסגנית שגריר ארצות-הברית בישראל, סטפני האלט.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
