דוברות המשטרה

סוכל ניסיון הברחת "סם אונס" | תושב מזרח ירושלים נעצר
פז אבוחצירה30.3.25
4
0
0
המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון תושב מזרח ירושלים, בשנות ה-30 לחייו, בחשד לייבוא כחצי ליטר "סם האונס" (GBL).
לפני מספר שבועות, בעקבות פעילות אכיפה מבצעית של יחידת הסמים- מכס נתב"ג לסיכול הברחה של סמים מסין, הוחשד משלוח של בקבוקים והופנה לבדיקה שבמהלכה נמצאו בתוך הבקבוקים חומרים חשודים כסמים. מחקירת המקרה עולה כי החשוד הזמין את המוצר דרך אתר מכירות פומבי ורכש באמצעותו את החומר החשוד כסם מסוכן.
בבדיקת חוקרי המכס נתפסו כ-20 בקבוקונים, המונים כחצי ליטר של החומר החשוד כסם.
החשוד נעצר על ידי בלשי המשטרה, ומעצרו הוארך בבית המשפט עד לתאריך ה-1 באפריל 2025.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
