
צה״ל: ״שני שיגורים זוהו משטח לבנון - אחד יורט והשני נפל מעבר לגבול״
תום אברמסון28.3.25
0
0
0
אזעקות הופעלו הבוקר בקריית שמונה והסביבה.
עד כה לא נמסר על נפגעים או נפילות. מצה״ל נמסר: ״בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 7:50 במרגליות, משגב עם, קריית שמונה ותל חי, זוהו שני שיגורים משטח לבנון.
שיגור אחד יורט ושיגור נוסף נפל בשטח לבנון״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
