
ראש הממשלה תוקף: "לא הדמוקרטיה בסכנה - שלטון הדיפ סטייט בסכנה"
ראש הממשלה נאם במליאה, על רקע הפרעות חוזרות ונשנות של חברי האופוזיציה.
"הלחימה בעזה נמשכת. ככל שהחמאס יתמיד בסרבנותו לשחרר את חטופינו, המכבש שנפעיל יהיה עוצמתי יותר ויותר. ואני אומר לחמאס - זה כולל תפיסת שטחים, וזה כולל עוד דברים שלא אפרט כאן".
"החרדים הם 12% באוכלוסיה ומקבלים פחות מאחוז, גפני יכול לספר לכם שהייתם נותנים לו הכל, גם לחרדים מגיע חינוך.
ממשלת הימין ממשיכה, היא תמלא את ימיה.
אם יש דבר אחד שחמינאי בטהרן וחמאס בעזה קיוו זה שהתקציב לא יעבור, נבטיח את בטחון ישראל לדורות".
ישראל תישאר דמוקרטיה, אנחנו רואים דברים שלא ראינו, תוקפים נבחרי ציבור. שולחים, לפעמים בשכר, מי שיתקוף את נבחרי הציבור גם במסעדות. אני יכול להגיד דבר אחד, האלימות היא רק מצד אחד, חד סטרית".
"אמרתי על רבין שהוא לא בוגד, אבל אתם אומרים כל הזמן בוגד, 5-10 פעמים ביום".
"חברי באופוזיציה, שוב ושוב אתם מנופפים בדחליל הדמוקרטיה, אחת ולתמיד לא הדמוקרטיה בסכנה - שלטון הדיפ סטייט בסכנה. לא אלפי הפקידים, אלא קבוצה קטנה, שאתם חברי האופוזיציה מגבים אותם".
את דבריו סיים: "נבטיח את ביטחון ישראל עכשיו ולדורות".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
