דובר צה״ל

מעל 400 ימים בתעסוקה מבצעית וחיבור עמוק לגזרה: גדוד תבור מסיים תעסוקה מבצעית בחטיבת עציון
ארד גולן 26.3.25
1
0
0
השבוע גדוד תבור של חטיבת החילוץ מסיים תעסוקה מבצעית בחטמ"ר עציון.
הגדוד הוביל מאות מבצעים ברחבי הכפרים ובעיר בית לחם, עצר מחבלים רבים ותפס אמל"ח ובכך תרם רבות בהגנה על התושבים ובסיכול הטרור.
מפקד גדוד תבור סא"ל א': "לאחר שנה וחודשיים בתעסוקה מבצעית עצימה בחטמ"ר עציון, אשר לוותה באתגרים רבים והצלחות מבצעיות, אנו מסכמים תקופה משמעותית וממשיכים לקו הבא באוגדת יהודה ושומרון.
אני מלא הערכה למפקדי ולוחמי הגדוד על הפגנת משימתיות, חתירה למגע ומצוינות במשימת ההגנה במשך ימים ולילות, תוך תחושת שליחות עמוקה.
נמשיך ונפעל בעצימות גבוהה ובנחישות לסיכול הטרור והגנה בגזרות השונות למען חיזוק ביטחון אזרחי מדינת ישראל.


1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
