קובי גדעון, לע"מ

בצה"ל מקיימים הבוקר תרגיל מילואים טלפוני - ללא התייצבות
יצחק ביאליק26.3.25
1
0
0
כחלק מתוכנית האימונים, יתקבלו הבוקר שיחות טלפון אצל אנשי מילואים. נדגיש כי התרגיל הינו טלפוני ללא צורך בהתייצבות לשירות מילואים פעיל.
במסגרת התרגיל נשלחים מסרונים ומתבצעות שיחות לאנשי המילואים.
בצה"ל מדגישים כי התרגיל תוכנן מראש, כחלק מתכנית האימונים והתרגילים לשנת 2025.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
