
שוברת שיא: 2,000 יחידות דיור נבנו בגוש עציון מתחילת השנה
מועצת התכנון והבנייה העליונה אישרה בנייה של כ-550 יחידות דיור חדשות במעלה עמוס שבגוש עציון, שיצטרפו לכ-2,000 דומות להן שהוקמו ביישובים מיצד, אלון שבות, גבעות ונוקדים שבגוש עציון.
במועצת גוש עציון מציינים שמדובר בשנה היסטורית עבור האזור ששבר את שיא בניית היחידות החדשות בתוך חודשיים בלבד.
ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל, מסר: "אני מודה לשר סמוטריץ' ולצוותו על העבודה המשותפת והמאומצת לחיזוק ההתיישבות בגוש עציון. הנתונים המרשימים של כ-2,000 יחידות דיור שאושרו רק ברבעון הראשון של 2025 מעידים על מחויבות אמיתית לפיתוח האזור. גוש עציון הייתה ונשארה לאורך הדורות חלק בלתי נפרד מארץ ישראל ומדינת ישראל, וטוב עושות המערכות השונות שממשיכות לחזק את העוגנים כאן. יחד נמשיך לבנות ולפתח את התחום העסקי בגוש, להבטחת עוצמתו ותרומתו למדינת ישראל ולירושלים."
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
