
שר הביטחון אישר תוכניות התקפיות להמשך: "אם החמאס ימשיך בסרבנותו ניקח שטח"
יצחק ביאליק25.3.25
6
0
0
שר הביטחון ישראל כ"ץ אישר את התוכניות המבצעיות באוגדת עזה להמשך פעילות צה"ל, הרמטכ"ל לא נכח באוגדה באותו זמן.
השר כ"ץ: "מטרתנו העיקרית כעת היא להשיב את כל החטופים הביתה. אם החמאס ימשיך בסרבנותו, הוא ישלם מחירים כבדים הולכים וגוברים, בלקיחת שטח ובסיכול פעילים ותשתיות טרור עד להכרעתו המוחלטת"
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
