
0:00 / 0:00
צפו בתיעוד המקומם: אנרכיסטיות תלשו שלטים של חללי צה"ל בירושלים | איציק בונצל: "השלב הבא - קריעת מצבות בהר הרצל"
פז אבוחצירה23.3.25
9
0
0
אנרכיסטיות תועדו קורעות שלטים של פורום המשפחות השכולות "גבורה" שנתלו ברחבי ירושלים.
בתיעוד מקומם שרץ ברשת, ניתן לראות איך אנרכיסטית אחת חותכת עם סכין והשנייה מוודא שהשלט נקרע. איציק בונצל, אביו של עמית הי"ד שנפל בקרב בצפון הרצועה בדצמבר 2023, אמר: "חוץ מעבר לכיתוב 'עד הניצחון', אין אמירה אחרת שיכולה או צריכה להרגיז מישהו. האירוע מזעזע את המשפחות השכולות, זו פגיעה אישית בהן. אני רק שואל אם הן בדרכן לתחנה הבאה, לקרוע מצבות בהר הרצל? אלו חיילים שמסרו את נפשם למען מדינת ישראל. זה הפרצוף של השמאל".
(השימוש בסרטון על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים)
9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
