
האב השכול, אליהו ליבמן במכתב לראש השב"כ: "הרוצים בהישארותך פוגעים בנו, אלו שאיבדו את היקר מכל"
בס"ד
לראש השב"כ - רונן בר.
מדינת ישראל מעל הכל "הכלל גובר על הפרט"
הזכויות שלך לבטחון מדינת ישראל רבות מאוד. והרבה חבים לך את חייהם. ובאופן אישי התרשמתי ממך לטובה כלוחם ומפקד מבצעי ותודה על הניחום במהלך השבעה.
הכישלון שלך למדינת ישראל בשמחת תורה (7/10) לא יסולח. אם רק היית מעדכן את הכוחות בשטח ומאפשר להם להיערך בהתאם.
לא היו כובשים טובחים שורפים אונסים וחוטפים ולא היו נופלים כמות גדולה של לוחמי צה"ל ושוטרים ולוחמי שב"כ.
מי שבוחר ממשלה וראש ממשלה זה עם ישראל. ומי שממנה ומפטר ראש שב"כ כגורם מקצועי זה ראש ממשלה שקיבל את אמון העם.
ההתעקשות שלך לא להתפטר מיידית היא חלק מהיהירות והזחיחות שאתה מנהל את העולם, יודע הכל ולא מקפיץ את הכוחות בשטח, כדי לא לשרוף מקורות. הבן שלנו אליקים הי"ד נישרף חי עם עוד רבים בזמן ששמרת שלא ישרפו לך מקורות עם דם על הידיים רבי מרצחים מעזה ומצרים.
רונן, ראש שב"כ של מדינת ישראל צריך להיות צנוע וענו ולדאוג לבטחון ישראל, ולא מגיע לנו אחד שנכשל ומחליט שהוא חייב להישאר, בניגוד לרוב העם שבחר בממשלה שהחליטה שתם זמנך.
ואלו שמגבים אותך ומייעצים לך להישאר עושים זאת ברשעות גדולה כדי לפגוע בלכידות והחוסן של רוב עם ישראל, וזה נובע משנאה יוקדת לממשלת ישראל, הרבה יותר מהאויב שרוצה לשמידנו.
הרוצים בהישארותך פוגעים בנו משפחות שכולות שאיבדו את היקר מכל.
אנחנו רוצים לדעת "שלעולם לא עוד", ובמקום זאת רואים שגורמי המקצוע שהיו אמונים על בטחון יקירנו ונכשלו בענק!!!
ממשיכים בתפקידם במקום ללכת הביתה ולשלם את המחיר.
רונן, לא מספיק מחיר הדמים שאתה חתום עליו בדם יקירנו אתה ממשיך לגרום לשסע ופילוג ומחאות בהישארותך עלינו בכפיה.
אתה מוסיף חטא על פשע. לא מגיע לעם ישראל להיות חטוף בידי ראש שב"כ שחושב שמדינת ישראל לא יכולה בלעדיו.
עם ישראל חי - אליהו ליבמן.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
