
בפורום הגבורה קוראים לנופף בדגלי ישראל: "הגיע הזמן להרים את הראש"
יצחק ביאליק18.3.25
3
0
0
בפורום הגבורה קוראים לנופף בדגלי ישראל. בפורום המאגד משפחות שכולות כתבו: "הגיע הזמן להרים את הראש ולהראות את התמיכה!
הממשלה עושה צעדים אמיצים – ואנחנו כאן כדי לבקר אותה שצריך ולחזק אותה שחייבים!"


3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
