
0:00 / 0:00
לא נגמר | קוף נוסף אותר - הפעם בצפון
יצחק ביאליק16.3.25
3
0
0
כוחותינו ממשטרת מחוז צפון איתרו קוף נוסף, הפעם בצפון הארץ, בשטח פתוח סמוך לחווה ביישוב דבוריה.
השוטרים, איתרו את הקוף וזימנו את פקחי רשות הטבע והגנים למקום.
ברשות הטבע והגנים הסבירו כי החזקת קופים בגידול פרטי אסורה ונחשבת עבירה חמורה בשל הפגיעה המשמעותית בבעל החיים הרגיש זאת בגלל צרכי גידול מורכבים ובפרט צרכים חברתיים אותם לא יכול אדם לספק.
היום מת אחד הקופים ממחלת טטנוס הרשות קוראת לכל מי שבא במגע עם קופים לגשת להבדק.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
