דובר צה"ל

דבריו התמוהים של הרמטכ"ל לשעבר: "אין לי ברירה אלא לפרגן לחמאס"
יצחק ביאליק16.3.25
19
0
0
בהצהרה מעוררת תהיות, הרמטכ"ל לשעבר הרצי הלוי הודה כי צה"ל הוטעה לחלוטין על ידי חמאס לקראת מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר. במהלך הצגת תחקיר האירועים בפני תושבי קיבוץ ניר עוז, שהופקר לחלוטין ביום הטבח וכרבע מתושביו נרצחו או נחטפו, אמר הלוי: "חמאס הרדים אותנו".
בהקלטות שנחשפו היום בגל"צ, הוסיף הלוי: "אין לי ברירה אלא לפרגן לחמאס על ההונאה שהוא עשה לנו. הם הצליחו להרדים אותנו עם הפרות הסדר והנושא ההומניטרי. בכל התרגילים שעשינו ובכל הדיונים לא חשבנו שעלול לקרות 5% ממה שהתרחש".
19
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
