מיכאל גלעדי, פלאש 90

גורם מדיני: "אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום ולהגיע לנורמליזציה מול לבנון"
יצחק ביאליק12.3.25
1
0
0
אחרי ההסכמה על שחרור 5 לבנונים וכיממה לאחר שלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעה כי ישראל פותחת במשא ומתן עם לבנון על הגבול היבשתי.
גורם מדיני אומר: "המדיניות של ראש הממשלה כבר שינתה את המזרח התיכון, ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום ולהגיע לנורמליזציה מול לבנון".
"אנחנו והאמריקנים חושבים שזה אפשרי אחרי השינויים שקרו בלבנון. כפי שללבנון יש תביעות בעניין הגבולות, גם לנו יש תביעות ונדון על הדברים".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
