נגה מלסה, לע״מ

שר האוצר על תכנית ההגירה של טראמפ: "התקציב לא יעמוד כמכשול"
יצחק ביאליק9.3.25
3
0
0
בכנס שדולת ארץ ישראל שהתקיים היום בכנס, ועוסק בתכנית ההגירה של הנשיא טראמפ לתושבי עזה, השתתף גם חבר הקבינט שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.
השר דיבר על כך שמקימים מנהל הגירה ונערכים לכך בהובלת ראש הממשלה ושר הביטחון. עוד הדגיש: "התקציב לא יעמוד כמכשול".
השר סמוטריץ' חזר מביקור בארה"ב ואמר היום בכנס: "אמרו לי גורמים בממשל - לא ניתן ש 2 מיליון איש עם שנאת ישראל ישארו במרחק יריקה מהגדר שלכם".
עוד הוסיף: "יש עבודה מול הממשל לאתר המדינות והערכות להקמת מנהלת הגירה גדולה במשרד הביטחון. אם נוציא 5000 ביום זה יקח שנה. הלוגיסטיקה מורכבת כי צריך לדעת מי הולך לאיזו מדינה".
את דבריו סיים: "זה לא עוד אירוע זה פוטניצל לשינוי היסטורי״.

3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
