
קיבוץ ניר עוז: מודיעים בצער עמוק על הירצחו של איציק אלגרט הי"ד
במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר זוהתה הבוקר גופתו של החטוף החלל איציק אלגרט הי"ד, שנרצח בשבי חמאס והוחזר אמש מעזה, יחד עם שלושה חטופים חללים נוספים.
מקיבוץ ניר עוז נמסר הבוקר: "קיבוץ ניר עוז מודיע בצער עמוק על הירצחו של איציק אלגרט הי"ד, אשר נחטף מביתו בקיבוץ בשבת, ה-7 באוקטובר, ונרצח בשבי בעזה.
איציק, שנחטף בגיל 68, הגיע לניר עוז בעקבות אחיו והיה דמות אהובה בקהילה. במשך שנים שירת את הקיבוץ במסירות כחצרן ואחראי על עבודות האינסטלציה, הגז והקיטור.
הוא היה חלק בלתי נפרד מהנוף החברתי, אהב לבלות בפאב המקומי, לארח חברים, ולחבר בין דורות.
אהבתו הגדולה לכדורגל ולשש-בש הייתה לשם דבר, והוא כיכב במשחקים המקומיים, תמיד עם חיוך ורוח טובה.
איציק הותיר אחריו שני ילדים, אח, ושתי אחיות. נזכור אותו בצחוקו, בלבו הענק ובנכונותו להיות שם תמיד לכל מי שזקוק".
ה' יקום דמו.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
