
נתניהו: ״יש הענות כל כך בוטה ומלאה לצד השני שהיא מגכיחה הטענות״
לאחר שנחשפו בבית המשפט התכתבויות שהוסתרו מההגנה ע״י התביעה בין לאילן ישועה, לגבי הסיקור באתר וואלה.
ראש הממשלה תוקף את התביעה: מאשימים אותי בהאשמות שווא. התביעה דואגת לשלטון החוק- פשוט בדיחה... שיש פה דלת פתוחה לרווחה ונכונות לעשות הכל עבור היריבים שלי. הפארסה פה ברורה, זה הפוך משלטון החוק!
רה״מ: כאן הדרך באמת פתוחה לרווחה.
ישועה עונה לבקשות של הרצוג ב״לכבוד הוא לי״ ו״אני מעלה את זה שוב" - יש היענות כ״כ בוטה ומלאה לצד השני שהיא מגכיחה הטענות שעה שהם אומרים "התביעה דואגת לשלטון החוק " פשוט בדיחה... כשיש בידי התביעה הדבר הזה, הוא לא עבר אלינו והוא מוכיח שחור על גבי אימייל, שיש פה דלת פתוחה לרווחה ונכונות לעשות הכל לצד השני, ליריבים שלי.
אבל ״היענות חריגה ״לא נותנים להרצוג וליריביי. מאשימים אותי בהאשמת שווא. זה לא שלטון חוק, זה אבסורד וזה אסור.
החוקרים סחטו והכריחו באיומים להפוך עדים לעדי מדינה. זה לא שלטון חוק. הפרסה הזו ברורה. כל אחד מבין זאת. זה הפוך משלטון החוק!
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
