
רומי גונן משתפת מביה"ח: "היום הזה הגיע. כל מה שרציתי זה שיטפלו לי ביד ואחזור לעצמאות שחסרה לי"
רומי גונן, שורדת השבי פרסמה פוסט בחשבונה ברשת אינסטגרם בו שיתפה תמונה שלה מבית החולים לקראת ניתוח בידה שנפגעה בעקבות האירועים האכזריים בשבעה באוקטובר וכתבה: "אשכרה היום הזה הגיע. שנה וארבע שכל מה שרציתי זה שיטפלו לי ביד ואחזור לעצמאות שכל כך חסרה לי.
מפחדת מהכאב, מהשיקום, מהתוצאות רק שהפעם אני בידיים הכי טובות שיש, מוקפת בכל האנשים שאני אוהבת ומאמינה שכל הטוב עוד לפני.
יש עדיין חטופים בעזה שמשתוקקים למה שאני חווה בחודש האחרון וגם להם מגיע לחוות את החופש והתמיכה הזאת.
חייבים להמשיך להילחם עד שהחטוף האחרון יהיה בבית.
בקרוב אפגוש חיילים במחלקת שיקום, חיילים שנלחמו וחירפו את נפשם כדי להציל אותי ואת שאר החטופים.
בא לי להגיד לכם שאתם הכי חזקים שיש ואני מחכה כבר לפגוש אותכם ולחבק חזק חזק.
למי שמעוניין להתפלל לשלום החטופים, החיילים וגם בשבילי🩵
תפילה לבריאות הנפש והגוף: "רְפָאֵנוּ ה’ וְנֵרָפֵא, הוֹשִׁיעֵנוּ וְנִוָּשֵׁעָה, כִּי תְהִלָּתֵנוּ אַתָּה, וְהַעֲלֵה רְפוּאָה שְׁלֵמָה וּמַרְפֵּא לְכָל תַּחֲלוּאֵינוּ וּלְכָל מַכְאוֹבֵינוּ וּלְכָל מַכּוֹתֵינוּ. כִּי אֵל רוֹפֵא חִנָּם נֶאֱמָן וְרַחֲמָן אַתָּה. בָּרוּךְ אַתָּה ה’, רוֹפֵא חוֹלֵי עַמּוֹ יִשְׂרָאֵל".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
