
עומר ונקרט: "שני אחים שלי נשארו מאחור, אדאג בכל טיפת אנרגיה שקיימת בי שתחזרו"
אליה פרג'ון24.2.25
0
0
0
שורד השבי עומר ונקרט, אשר שוחרר בשבת האחרונה משבי חמאס, העלה סטורי בחשבונו ברשת האינסטגרם, בו שיתף כי הוא מצטרף למאבק להחזרתם של החטופים שנמצאים בשבי חמאס.
ונקרט כתב על שיחה בין אימו ובינו: "אמא שלי: "אנחנו ממחר חוזרים למאבק להחזיר את כולם". אני: "לא אתם לא חוזרים זה אני שמצטרף.
בכל הכוח לא נעצור עד שכולם יחזרו אלינו.
שני אחים שלי (אביתר דוד וגיא גלבוע דלל) שנשארו מאחור אני אדאג בכל טיפת אנרגיה שקיימת בי שתחזרו אליי ויפה שעה אחת קודם".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
