דוברות המשטרה 

בבתי עסק למזון ונרגילות ביפו | 15 שב"חים נלכדו
אליה פרג'ון24.2.25
2
0
0
משטרת ישראל עצרה אמש, 15 שוהים בלתי חוקיים במסגרת פעילות מבצעית ואופרטיבית בבתי עסק למזון ונרגילות ביפו.
הערבים שנלכדו, שוהים בלתי חוקיים מבית לחם, קלקיליה, שכם וחברון.
כלל השב"חים שנעצרו והמעסיקים, הועברו לחקירה במשטרת יפו.
במקביל חוקרי משטרת יפו וגורמי הרישוי של מרחב איילון פועלים למיצוי צעדים מנהליים כנגד העסקים.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
