תיעוד מבצעי מד"א

בן 30 נפצע קשה באירוע אלימות בצפון
תום אברמסון16.2.25
1
0
0
גבר כבן 30 נפצע הלילה באורח קשה במהלך אירוע אלימות שהתרחש בסח'נין.
צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה. פרמדיק מד"א חאלד בדארנה וחובש מד"א עלי שחאדה:
"חברנו לגבר כבן 30 לאחר שהיה מעורב באירוע אלימות בסח'נין ונמלט בתחנת דלק. הוא היה ישוב ברכבו כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות קשות בגופו.
הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן טיפול תרופתי לכאב ופינינו אותו באמבולנס טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה אך יציב״.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
