
שר הביטחון בחרמון: "צה"ל יישאר בפסגה לזמן בלתי מוגבל כדי להבטיח את ביטחון מדינת ישראל"
שר הביטחון ישראל כ"ץ ביקר במוצבי צה"ל בחרמון, יחד עם מפקד אוגדה 210, תא"ל יאיר פלאי, ומח"ט ההרים 810, אל"מ ל'.
השר כ"ץ אמר: "באתי לכאן כדי לוודא שצה"ל ערוך היטב בהגנה ובהתקפה לשהייה ממושכת במוצבי החרמון. צה"ל יישאר בפסגת החרמון ובאזור הביטחון לזמן בלתי מוגבל כדי להבטיח את ביטחון יישובי רמת הגולן והצפון וכלל תושבי מדינת ישראל. לא נחזור למציאות של ה-7 באוקטובר ולא נהיה תלויים באחרים להגנתנו - כאן ובכל מקום אחר.
אנחנו סומכים רק על מפקדי וחיילי צה"ל בסדיר ובמילואים להקנות ביטחון לתושבי ישראל. לא נאפשר לכוחות עוינים להתבסס במרחב הביטחון בדרום סוריה - מכאן ועד לציר סוויידא-דמשק, ונפעל כנגד כל איום. נקיים קשר עם אוכלוסיות ידידותיות במרחב ליחסי שכנות טובה, בדגש על האוכלוסייה הדרוזית הגדולה לה קשר היסטורי ומשפחתי קרוב עם אחינו הדרוזים אזרחי ישראל - להם מדינת ישראל מחויבת בראש ובראשונה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
