באדיבות המשפחה

משפחתה של ארבל יהוד: "אנחנו בימים מורכבים ומורטי עצבים, כמהים לרגע בו נחבק אותה"
אליה פרג'ון27.1.25
3
0
0
משפחתה של ארבל יהוד, החטופה שעדיין נמצאת בשבי החמאס וצפויה להשתחרר ביום חמישי הקרוב לאחר שהושגו הסכמות עם ארגון הטרור חמאס מסרה הבוקר: ״אנחנו בימים מורכבים, מרגשים ומורטי עצבים.
אנחנו כמהים לרגע בו נוכל לחבק שוב את ארבל שלנו, ומשוועים להחזרתם של כל בני הערובה״
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
