עמוס בן גרשום, לע"מ

נתניהו יפגש עם טראמפ בעוד כשבועיים בארה"ב | דיווח: "הפצצות הכבדות בדרך לישראל"
תום אברמסון25.1.25
4
0
0
רה"מ בנימין נתניהו צפוי להמריא בעוד כשבועיים לוושינגטון ולהיפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לראשונה מאז חזר לכהן כנשיא.
בנוסף, על פי דיווחים אמריקנים, הבית הלבן הורה למשרד ההגנה לשחרר את ההקפאה שהטיל ממשל ביידן על אספקת פצצות במשקל טון לישראל.
כתוצאה מכך, 1,800 פצצות MK-84, שהוחזקו למעלה מחצי משנה באחסון בארה"ב יועלו על ספינה ויצאו לכיוון ישראל בימים הקרובים.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
