דוברות המשטרה 

מיצג בדמות מחבלים על גבי טנדר אותר בכפר סבא, המשטרה פתחה בחקירה
אליה פרג'ון 23.1.25
1
0
0
המשטרה מעדכנת כי היא פתחה הבוקר בבדיקת נסיבות הצבת מיצג בדמות מחבלים על גבי טנדר בכפר סבא.
שוטרי תחנת כפר סבא פתחו הבוקר בבדיקת נסיבות הקמת מיצג שזרע בהלה בעיר, המיצג פורק והמשטרה כאמור פתחה בבדיקת נסיבות האירוע.
מעיריית כפר סבא נמסר התגובה בעקבות המיצג שעורר בהלה: "אנו רואים בחומרה רבה את המיצג שהוצב הבוקר בעיר ואשר עורר בהלה ופגע באופן חמור בתחושת הביטחון של תושבי העיר. מדובר במעשה חמור, בלתי אחראי, שאין להשלים עמו.
העירייה פנתה מיידית לגורמי האכיפה ופועלת בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, אשר מנהלת חקירה יסודית לבירור נסיבות המקרה והאחראים לו.
אנו מדגישים שוב כי ביטחונם של תושבי כפר סבא הם בראש סדר העדיפויות שלנו, ולא נאפשר כל פעולה שתערער את הסדר הציבורי או תפגע באורח החיים התקין בעיר״.

(צילום: ארכיון)
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
