חיים גולדברג, פלאש 90

לשכת רה"מ: "נתניהו עומד על כך שחמאס לא יפר שוב את העסקה"
תום אברמסון21.1.25
6
0
0
מלשכת ראש הממשלה נמסר הערב: "הטענה המרושעת והשקרית ששרים יפעלו לטרפד את ההסכם, מהדהדת את תעמולת החמאס".
"ראש הממשלה עומד על כך שחמאס לא יפר שוב את העסקה, ויקיים את ההסכם ככתבו וכלשונו", הוסיפו בלשכה.
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
