דובר צה"ל

קטאר: "המו"מ נמשך, אנחנו נמצאים בשלבים הסופיים"
אליה פרג'ון14.1.25
5
0
0
דובר משרד החוץ הקטארי הודיע לפני זמן קצר בהמשך למגעים בעסקת החטופים והפסקת האש בין מדינת ישראל וארגון הטרור הרצחני חמאס כי: "נמשכות שיחות המו"מ בדוחה שמתמקדות בפרטים הסופיים, מקווים להצליח לגשר על הפערים".
גם ארגון הטרור התייחס למגעים ואמר שהנהגת התנועה עודכנה במגעים בדוחא וקיימה התייעצויות, ישנה שביעות רצון והם נערכים להמשך השלב הבא ודרישותיו".
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
