
נשיאת הצלב האדום נפגשה עם משפחות החטופים
נשיאת הוועד הבינלאומי של הצלב האדום (ICRC), מיריאנה ספוליאריץ', נפגשה אמש עם בני משפחותיהם של החטופים הישראלים.
בני המשפחות שיתפו אותה בכאב הבלתי ניתן לתיאור שנובע מכך שהם אינם יודעים מה עלה בגורל אהוביהם.
הנשיאה ספוליאריץ' חזרה על המחויבות של ה-ICRC לוודא שכל בני הערובה יוחזרו, ויתאחדו עם בני משפחותיהם או יובאו לקבורה הולמת.
מאז ה-7 באוקטובר 2023, הוועד הבינלאומי של הצלב האדום חזר והצהיר, בפומבי ובפגישות ישירות, כי יש לשחרר את כל בני הערובה באופן מיידי וללא תנאים, וקרא לאפשר לארגון גישה אליהם עד שהם ישוחררו. ה-ICRC גם נפגש באופן קבוע עם משפחות בני הערובה, כחלק מהמחויבות של הארגון לראות את המשפחות מתאחדות ולהקל על סבלן.
בהמשך השבוע הנשיאה ספוליאריץ' תפגש עם גורמים ישראליים, ותדון עמם, בין השאר, על התפקיד של ה-ICRC בעסקת שחרור עתידית.
הוועד הבינלאומי של הצלב האדום נכון לשמש כמתווך ניטראלי ולסייע בשחרור והשבת בני הערובה מעזה, במידה ויייחתם הסכם.
כאמור, הבוקר דווח כי בישראל סיכמו את פרטי העסקה וכעת ממתינים לתשובתו של ארגון הטרור חמאס.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
