יונתן סינדל, פלאש 90

נתניהו שלח תנחומים למשפחת אלזיאדנה: "קיווינו שארבעת בני המשפחה יגיעו בשלום, רק שניים חזרו"
פז אבוחצירה8.1.25
5
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה שלחו תנחומים למשפחת אלזיאדנה, ששניים מבני משפחתה יוסף וחאמזה, חולצו במבצע של צה"ל ברפיח שבדרום הרצועה.
נתניהו אמר: "אני מבקש להביע צער עמוק על הבשורה המרה שקיבלה היום משפחת אל-זיאדנה. קיווינו ופעלנו לשובם של ארבעת בני המשפחה בשלום משבי החמאס. השבנו את הילדים בילאל ועאישה בנובמבר 23, ורצינו להשיב כך גם את יוסף ואת חמזה. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחה.
אני מודה לכוחות צה״ל והשב״כ על פעילותם הנחושה למען השבת חטופינו. נמשיך לעשות כל מאמץ כדי להחזיר את כל חטופינו הביתה - החיים והחללים כאחד".
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
