
השר סמוטריץ' לראשי הרשויות ביו"ש: ״יש לעבור מהגנה להתקפה ולצאת למבצעים נרחבים״
אליה פרג'ון7.1.25
12
0
0
ברקע הפיגוע הקשה סמוך לקדומים, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ נפגש כעת עם ראש מועצת יש״ע ישראל גנץ, מנכ״ל המועצה עומר רחמים וראשי הרשויות ביו״ש.
בפגישה עדכן השר את ראשי הרשויות כי לדרישתו, ישיבת הקבינט היום תעסוק בצעדים למיגור הטרור ביו"ש.
״גם ביו"ש, כמו בשאר הזירות, יש לעבור מהגנה להתקפה ולצאת למבצעים נרחבים בתוך קיני הטרור עד להשלמת השמדת האמל"ח והמחבלים״, אמר השר.
12
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
