
בוטל האירוע המסית נגד מדינת ישראל בחיפה
אתמול תוכנן להתקיים בעיר חיפה אירוע מסית שבמסגרתו היה אמור להיות מוקרן הסרט "הקרב על אלג'יר" ולאחר הצפייה יתקיים דיון על הלקחים שניתן להפיק מן המאבק נגד הקולוניאליזם באלג'יר, בהקשר של המאבק לשחרור פלסטין מן הציונות.
מדובר בסרט המשחזר את תולדות מאבק השחרור האלג'יראי בשנים 1954-1962, כולל אווירת הטרור והאלימות באלג'יר, הנאבקת על שחרורה מן הקולוניאליזם הצרפתי.
כאשר כאמור נכתב כי לאחר ההקרנה יתקיים דיון כיצד לפעול לביטול מדינת ישראל והקמת מדינת פלסטין.
האירוע תוכנן להתקיים בנכס עירוני של עיריית חיפה ובעקבות כך פנה שי גליק מנכ"ל בצלמו לראש העיר וגורמי הביטחון למנוע את קיום האירוע.
ואכן לאחר לחץ ציבורי האירוע בוטל.
שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אני מודה לכל המעורבים בביטול אירוע הסתה מסוכן זה.
נמשיך לשמור על חיפה כבירת הצפון של מדינת ישראל שגאה בצה"ל ובמדינה ולא כבירת פלסטין הכוזבת".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
