דובר צה"ל 

צה"ל לתושבי בית חאנון: "תתפנו מהאזור - פועלים בעוצמה במרחב הזה"
תום אברמסון28.12.24
5
0
0
לאחר השיגורים מבית חאנון שבצפון רצועת עזה לאזור ירושלים, פרסם הערב דובר צה"ל בערבית אל"מ אביחי אדרעי הודעת פינוי לתושבי האזור שעדיין לא התפנו מהמקום.
אדרעי כתב: "אזור זה הוזהר פעמים רבות בעבר, צה"ל פועל שם בעוצמה. עליכם להתפנות מיד". על פי דיווחי הערבים, מפקד משטרת חמאס במ.פ א-שאטי שבמערב עזה, חוסל בתקיפה ישראלית בעיר. (צילום: ארכיון)
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
