תום אברמסון

צה"ל: "חשש להימצאות נפלים בצפון - יש להתרחק ולדווח לכוחות הביטחון"
תום אברמסון27.12.24
2
0
0
דובר צה"ל הדגיש הבוקר כי קיים חשש להימצאות נפלים באזורים שונים בצפון ארצנו.
"במידה ונתקלתם בפריט מסוג זה, יש להתרחק, להרחיק סקרנים ולדווח לכוחות הביטחון", מסרו בצה"ל. "נפלים מהווים סכנת חיים ועלולים להכיל חומרי נפץ".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
